Известие

Collapse
No announcement yet.

Измерване на дебитомера с Фиат екускан

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Измерване на дебитомера с Фиат екускан

    Направих едно измерване на дебитомера с фиат екускан в опит да разбера за смяна ли е. При празен ход напрежението е 2.18V. При измерване по време на движение напрежението достигна 4.3V.Събирам мнения относно свалените от измерването данни.Става въпрос за 156 1,9 105коня
    Attached Files

  • #2
    Пиша по памет,но ми се върти нещо над 5v при натоварен мотор.Колегите в Fiat форума са го обяснили доста добре.

    Comment


    • #3
      Има бошовска таблица мисля някъде из нета с напрежението на отделните номера дебитомери, и съответно тва напрежение на колко въздух отговаря.......имам го и на компа си някъде, но сега не съм на него.......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Напреженията се мерят с хубав мултицет. Иначе си е добре.

        Comment


        • #5
          Добре са ти напреженията.С мултицет ще даде същите.Мерил съм ги и по двата начина еднакви са.БОШ дават че уж макса на дебитомера е 4.4578 В, което е 480 кг/ч въздух.Картата с напреженията на сензора в софта казва така : макс - 5.0 В ,което е 771 кг/ч въздух.Така че сензорът би трябвало да може да мери до 5.0 В.Разбира се с тая турбинка ГТ1544 не можеш и да си мечтаеш за дебит над 450-480 кг/ч.Сега вече колко ще е коректно измерването над тези 4.45 В ако приемем че го имаме въздуха не знам.Все пак тия от БОШ са имали нещо в предвид с тези стойности предполагам

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Има бошовска таблица мисля някъде из нета с напрежението на отделните номера дебитомери, и съответно тва напрежение на колко въздух отговаря.......имам го и на компа си някъде, но сега не съм на него.......
            Потърси я моля ти се тази таблица , че се мъчих оня ден да я намеря и нещо не успях.

            Иначе преди феста правих тест само на дебитомер при максимална стойност на опресняване и моя шашкънин успя да покаже 4.8в .

            Я направо да си прикача лог файла че аз доста се позачудих, то сигурно и от бош ще се учудят


            п.с Иначе към колегата пуснал темата 4.3 - 4.4 в за този мотор мисля че се ядват ( без да съм експерт)
            Attached Files
            Last edited by pr_00f; d.m.y г., 11:04.
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
              Потърси я моля ти се тази таблица , че се мъчих оня ден да я намеря и нещо не успях.
              Виж това дали ще ти свърши работа
              Attached Files
              Last edited by janyboy; d.m.y г., 11:12.

              Comment


              • #8
                Мерси,
                хххх309 го няма за съжаление, но по спомени трябва да са доста сходни стойностите със 019
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #9
                  Тва е било някакъв пик,или грешка в диагностичния софтуер/случва се нерядко/.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    На същия мотор водих около 2-3 седмици борба с дебитомера и стигнах до заключение че е нормално, след размяна на дебитомерите с колегата emzo.
                    Прикачам един лог как работи моя дебитомер. Същия дебитомер на колата на emzo - отчита други неща, това е интересното. Освен това ЕКУто на колата пък как ги нтерпретира е съвсем друга работа. На стилото на колегата - 4,3волта = 1060мг/и, при мен - 4,3 волта = 425мг/и. Направо бях влезнал във филм. Сменях дебитомери на порази и все ниски напрежения, ниски дебити, а колата си върви и не гори ненормално, не пуши въобще. С изключен деботомер - върви по-зле. Сожих един китайски за проба - даваше малко по-високи напрежения и малко по голям дебит отчиташе - май до 4,7-4,8 стигаше на моменти и 730мг/и. Но това не променяше по никакъв начин нито вървежа, нито горенето.
                    Накрая разменихме си дебитомерите на Италфеста, даже и дръпка направихме - двете коли вървят по абсолютно еднакъв начин - еднакви мотори. Алфата на втора дръпва, Стилото на трета настига - явно е от кутиите.
                    За мен е нормално, какво да се чопля повече. Нищо чудно бърникането в софтуера с цел ремап променя и други неща, на които се чудим като не сме наясно.
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Comment


                    • #11
                      Като ги мерите тия напрежения, предполагам обръщате внимание че в началото ниското напрежение кореспондира на малко въздух, например от 2 до 3 волта се равняват на например 100 до 200 л\ч въздух, но след 4 волта, десетата от волта само може да се отчита като 40 - 60 л\ч.......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Нормално. Ако при 2.2V има 300мг то при 4.4 не са 600мг ами над 1000мг.
                        Аз също от началото се пробвах с един китайски и той стигаше до 650мг. Колата вървеше почти нормално, върнах го в магазина и взех някакъв Хюго след слагането на ниските закова 320мг и като я настъпих удари 1200. Това бяха и исканите стойности на ЕКУ-то

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                          Нормално. Ако при 2.2V има 300мг то при 4.4 не са 600мг ами над 1000мг.
                          Аз също от началото се пробвах с един китайски и той стигаше до 650мг. Колата вървеше почти нормално, върнах го в магазина и взех някакъв Хюго след слагането на ниските закова 320мг и като я настъпих удари 1200. Това бяха и исканите стойности на ЕКУ-то

                          Е да де, ама аз пак казвам при мен какъв е парадокса - даден дебитомер на друга кола отчита 1200мг, а при мен не ще повече от 500 и нещо... Това е което ме озадачава. Същия дебитомер при Стилото вдига близо 5 волта, а на алфата не ще повече от 4,3... Колите са с еднакви мотори, еднакви турбини, вървят еднакво...

                          Моето обяснение е влияние от пипането за ремапа при мен, не че Стилото не е ремапнато де, ама от друг ремападжия...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                            На същия мотор водих около 2-3 седмици борба с дебитомера и стигнах до заключение че е нормално, след размяна на дебитомерите с колегата emzo.
                            Прикачам един лог как работи моя дебитомер. Същия дебитомер на колата на emzo - отчита други неща, това е интересното. Освен това ЕКУто на колата пък как ги нтерпретира е съвсем друга работа. На стилото на колегата - 4,3волта = 1060мг/и, при мен - 4,3 волта = 425мг/и. Направо бях влезнал във филм. Сменях дебитомери на порази и все ниски напрежения, ниски дебити, а колата си върви и не гори ненормално, не пуши въобще. С изключен деботомер - върви по-зле. Сожих един китайски за проба - даваше малко по-високи напрежения и малко по голям дебит отчиташе - май до 4,7-4,8 стигаше на моменти и 730мг/и. Но това не променяше по никакъв начин нито вървежа, нито горенето.
                            Накрая разменихме си дебитомерите на Италфеста, даже и дръпка направихме - двете коли вървят по абсолютно еднакъв начин - еднакви мотори. Алфата на втора дръпва, Стилото на трета настига - явно е от кутиите.
                            За мен е нормално, какво да се чопля повече. Нищо чудно бърникането в софтуера с цел ремап променя и други неща, на които се чудим като не сме наясно.
                            Дали някой може да коментира ситуацията при колегата?
                            Добър волтаж, а стойностите желани спрямо реалните се разминават с много!
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #15
                              А напреженията с какво ги мерихте?

                              Comment

                              Working...
                              X